سحر
تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 11:22 بعد از ظهر | نويسنده : mohammad

خوب امشب هم به سر رسید و تا ساعتی دیگه سحر میشه امیدوارم این رمضان هم مثل رمضان های دیگه ماه خوب و پر برکتی براتون باشه لحظه پرفیض اذان و سحری خوردنو بردن دست ها به سوی آسمان در موقع نمازو.دعا میکنم همه ی عزیزانم دوستانم اونایی که به وبلاگ بی چیز من سر میزنن سالمو موفق باشن برای همه ی پدر مادر های عزیز که دست بوسشون هستم دعا میکنم همیشه سالم باشن برای ظهور اقا امام زمان (عج) و اگه میتونید منو هم دعا کنید همتونو دوس دارم این وبلاگم اگه کمو کاستی داشت به بزرگی خودتون ببخشید قول میدم این وبلاگ یکی از بهترینا باشه با کمک های شما عزیزان سعی میکنم مطالب به روز براتون بزارم تا حداقل شما از من راضی باشید راستی ی چیز دیگه

همتونو دوس دارم .سالم ودر مراحل زندگی موفق و پیروز باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: